Lievil kocht… een ipod!

Jahaa… Murphy’s law sloeg weer eens aardig zijn slag ten huize Lievil.

Laptop: Moederbord kapot, voeding kapot en verbinding tussen voeding en moederbord ook kapot. Godzijdank was mijn harde schijf nog in orde.

Ipod nano: verzopen. door een gezellige stortbui. en een blijkbaar niet zo waterdichte tas.

De laptop is ondertussen al vervangen door een ander modelletje. Maar voor een nieuwe mp3 speler was mijn bankrekening niet echt toereikend (zie laptop). Maar na een tweetal weken sparen en op brood en water te leven (zoals alleen een student kan) tadaa! Een gloedspiksplintermegafantastischnieuwe ipod nano!

Nu ik moet zeggen, mijn vorige ipod nano zag eruit als een metalen schotelvod. Krassen en blutsen alom. Het was nog een modelletje van de eerste generatie, je kan dus al raden hoe vaak ik die per ongeluk heb laten vallen of bij mijn sleutels heb gestoken. Dus ik dacht: Ni met mij deze keer zenne!

En mijn zoektocht bracht mij bij GelaSkins

Leuke covertjes voor alle ipods, je kan zelfs werkjes van Escher of de geboorte van Venus van Botticelli als cover bestellen. Spijtig genoeg kunnen Belgen enkel via internet bestellen.

One response to this post.

  1. Posted by -d on 22 juni 2008 at 7:26 pm

    Goeie tip, Gelaskins! Prompt een mooi jasje voor m’n nieuwe iPod classic gekocht…

    Beantwoorden

Geef een reactie

