Examenmuziek

En jawel, het is weer eens zover. Het is eigenlijk al een week zover: de examenperiode is daar!

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan ab-so-luut niet studeren als het muisstil is. Daarom maak ik speciaal muzieklijstjes op mijn iTunes (dat het een leuk excuus is om toch maar net niet te beginnen met blokken verzwijgen we even). Ziehier een kleine greep uit mijn lijstje:

Jenny Lewis/ Rilo Kiley – You are what you love

Jenny Lewis and the Watson Twins – Rabbit Fur Coat

Silversun Pickups – Lazy eye

Emiliana Torrini – Today has been okay

Tom Waits – Little drop of poison

New Order – Crystal

Raveonettes – With my eyes closed

Er is alleen 1 klein probleempje: Na een tijdje ken je de desbetreffende liedjes uit het hoofd en begin je mee te zingen. Achja, tijd om even te pauzeren en een nieuwe lijst te maken zeker😉

Geef een reactie

