Suvarnabhumi

Voor degenen die hun tong zojuist in een knoop hebben gelegd bij het uitspreken van de titel van deze post: trek het je niet aan, ik moet ook twee keer nadenken voor ik dat deftig kan uitspreken.

Voor degenen die zich afvragen waar ik het in godsnaam over heb: dat is de naam van de luchthaven in Bangkok. Er zijn daar twee luchthavens, de naam van de andere luchthaven zal ik gemakshalve niet vermelden (lees: Lievil is het vergeten en is te tam om het te googlen). Aangezien wij in de vertrekhal aan het wachten waren op de familie, heb ik Jimmy Ketsgewijs een fotootje getrokken van de luchthaven ( natuurlijk minder kwalitatief omdat ik a) maar een compactje heb en b) u voor het fotografisch talent bij mijn wederhelft moet zijn).

Gezien het aantal verdiepen in de vertrekhal van Suvarnabhumi, is het niet verwonderlijk dat de familie ons niet onmiddellijk vond.  De verdiepen worden verbonden door roltrappen. Het is te zeggen, veel rol weinig trap. Omdat men op een luchthaven wel eens met een karretje vol zware valiezen durft rond te rijden, maakt men hier geen gebruik van trappen maar eerder van hellinkjes.

One response to this post.

  1. Posted by Frederik on 16 juli 2008 at 4:22 pm

    ik wil meer foto’s zien van Thailand :-p

    Beantwoorden

Geef een reactie

