Woohoo! Internet!!!

Ik was van plan enkele foto’s te posten van mijn tripje/familiebezoek naar Thailand maar dat zal moeten wachten tot ik terug in Belgie (lees: pispot van Europa, naar ik hoor regent het thuis) ben.

Allereerst zijn we naar de Thaise kust geweest, meer bepaald in Pattaya. Het hotel boodt internet aan dus ik dacht ‘Jochei! Bloggen op ons pa zijn laptop!’. Wist ik veel dat het internet daar nog trager was dan een kotnetlimiet van 3%. Dat betekent dus geen foto’s.

Ik zit nu in een boerengat in het noorden (provincie Phayao) waar ons grootmoeder en enkele tantes wonen. Er is hier in de verste verten niks te doen (ok, misschien dat je hier en daar iets kunt gaan bezoeken maar da’s niet meteen prioriteit bij een familiebezoek, en de bergen zijn off limits tijdens het regenseizoen). Gelukkig dat er in de stad Phayao nog een internetcafe is dat ik mijn mails en blogje eens kan checken. Maar natuurlijk heb ik geen foto’s mee om te uploaden. kak.

Maar ik denk dat ik mij nu eens een kom noedels ga zoeken om mijn maag te vullen. Dat en ik ben deze pc grondig beu. Niet omdat het duur is ofzo ( 20 baht/ uur , reken zelf maar om) maar omdat:

1) het toetsenbord in qwerty is

2) er op iedere toets nog 2 of 3 thaise tekens staan wat de overzichtelijkheid niet ten goede komt

3) er hier een mug rond zoemt die mij in het voorbije halfuur al 3 keer gestoken heeft. auw auw jeuk jeuk krabben krabben waaah!

Geef een reactie

