Boys and toys?

Nog voor het hele trombose voorval vroeg mijn wederhelft mij om een soort van pasfoto van hem te trekken. Hij had er namelijk eentje nodig voor de site van Het Nieuwsblad (meneer gaat binnenkort voor Het Nieuwsblad bloggen).

Dus 2 seconden later kreeg ik een Canon in mijn handen geduwd (waarna hij het terug uit mijn handen plukte om “toch nog even een paar aanpassinkjes te doen”). En mocht ik eens met zijn teergeliefde fototoestelletje prutsen. Omdat mijn wederhelft een beetje “enthousiast” van aard is ( als in: hij heeft energie teveel) kan hij dus niet voor lang gewoon stilzitten en moet hij eventjes zichzelf kunnen zijn. Gevolg: 1 gewone foto per 2 onnozele foto’s.

Ik had hem beloofd er niet teveel van online te zetten. Maar deze gekke koppen kan ik jullie toch niet onthouden.😉 En let ook eens op zijn uberstylish Kansas T-shirt *kuchkuch*

Men zegt wel eens Boys and their toys maar deze jongedame vond het ook wel fijn eens met een semi-pro toestel te mogen spelen.

10 responses to this post.

  1. Posted by Frederik on 28 augustus 2008 at 6:00 pm

    Howdy

    Niks tegen mijn hippe T-shirt eh !! en vooral niks tegen Kansas!!

    Beantwoorden

  2. Posted by lievil on 28 augustus 2008 at 6:20 pm

    het is een versleten vod! een vod zeg ik u!!! :-p

    Beantwoorden

  3. […] die de weblog van mijn vriendin volgen zullen het al gezien hebben. Ze heeft er een aantal foto’s op gezet die- neen ik ontken het niet- 110% Frederik zijn. Ik kan daarom dan ook niet achter […]

    Beantwoorden

  4. Posted by Tim on 29 augustus 2008 at 10:37 am

    yup redneck freddie as we know him

    Beantwoorden

  5. Posted by nimsa on 29 augustus 2008 at 1:12 pm

    heu, en welke is de normale foto?🙂

    Beantwoorden

  6. Posted by lievil on 29 augustus 2008 at 3:39 pm

    Die komt binnenkort ergens op de website van Het Nieuwsblad terecht hoop ik🙂
    Ik vond ze niet beschamend genoeg om op mijn blogje te plaatsen😉

    Beantwoorden

  7. Zoek de 7 verschillen🙂
    Amaai, als je dit in toom moet houden. Succes hoor.

    Beantwoorden

  8. Haha, ken je de sketch van the man with a tape recorder up his nose? De foto’s van Frederik deden me eraan denken, cf http://www.youtube.com/watch?v=M0gzQS4w1sc&feature=related

    Beantwoorden

  9. Posted by lievil on 3 september 2008 at 1:09 pm

    Lol! Nu je’t zegt, ik meende precies een streepje hillbilly countrymuziek te horen toen ik die foto trok😉

    Beantwoorden

  10. […] ik reeds in Boys and Toys wist te vertellen, is het werken met een (semi)pro fototoestel verslavend. Jullie mogen je nog aan […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

