I’ve got a jar of dirt

Uit verveling heeft mijn wederhelft mijn dvdcollectie eens onderuit gehaald (of toch de vrij kleine collectie thuis) en wou nog eens naar Pirates of the Carribean: Curse of the Black Pearl kijken.

Aangezien ik nooit nee zeg tegen een filmpje werd het dus een avondje ‘Yoho! Yoho! A pirate’s life for me!…and really bad eggs’. Johnny Depps interpretatie van Jack Sparrow (het stemmetje in mijn hoofd: it’s Captain Jack Sparrow love) blijft één van de betere komische filmfiguren. En dat deed mij dan meteen aan enkele even komische youtubefilmpjes over bovengenoemde schavuit denken.

Na de film werd de laptop eens bovengehaald om deze geweldige filmpjes eens aan de wederhelft te tonen. Toen meneer op de grond lag van het lachen dacht ik, deze filmpjes kan ik jullie toch ook niet onthouden😉

I’ve got a jar of dirt

Why is the rum gone?

2 responses to this post.

  1. Posted by Frederik on 2 september 2008 at 8:38 pm

    Doodgaan van het lachen🙂

    Ik vind die tweede niet zo heel goed. Maar dat “I’ve got a jar of dirt” liedje is hilarisch

    Beantwoorden

  2. Posted by Tim on 8 september 2008 at 6:04 pm

    Hij vindt het zelfs zo hilarisch dat hij er mij ook heeft mee lastig gevallen.

    Enige irritatie van mijn arme brein was het gevolg ,aangezien de zin “I’ve got a jar of dirt” inclusief irritant muziekje een ganse dag mijn “hers” teisterde.

    Beantwoorden

Geef een reactie

