Radio Scorpio

Het nieuwe academiejaar is maandag van start gegaan en daarmee zijn de uitzendingen van Scorpio Scoops, het nieuwsprogramma van Radio Scorpio, ook herbegonnen.

De oudste vrije radio van België, ook wel gekend als de Leuvense studentenradio, draait voornamelijk op (u raadt het nooit) studenten. Waaronder ook ondergetekende. Vorig jaar vroeg goede vriendin Inès, die toen stage liep bij Scorpio Scoops, of ze mij mocht interviewen in verband met Thailand. Nog voor ik goed en wel kon toestemmen duwde ze mij de studio in, drukte ze een microfoon onder mijn neus en klemde ze een hoofdtelefoon op mijn ‘bolleken’. Ergens tussen de vragen door werd mijn interesse voor de radio gewekt.

Afgelopen donderdag strikte Scoops Frank Vander linden van De Mens voor een interview (dat u binnenkort op de Scoopsblog kan herbeluisteren). De wederhelft liet deze kans niet aan zijn reukorgaan voorbij schieten om een portretje van De Mens te kunnen maken (nadien heeft hij nog foto’s van het optreden op de Studentenwelkom gemaakt, binnenkort op FHfoto). Ik, opportunist dat ik ben, liet diezelfde kans niet voorbijgaan om nog maar eens met zijn fototoestel aan de haal te gaan en foto’s van de Scorpio studio te maken.

Maar omdat die nog in het geheugenkaartje van de wederhelft zitten, hier alvast de foto’s die hij in de studio heeft gemaakt.

De Studio:

Robin en Maite aan de techniektafel

Hoofdredacteur Pieter die een ananas aan het schillen (lees:mishandelen) is.

One response to this post.

  1. […] Scorpio: foto’s deel 2 Zoals jullie in mijn vorige post konden lezen ben ik een vrijwilliger bij Radio Scorpio in Leuven. De bijhorende foto’s waren […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

