Radio Scorpio: foto’s deel 2

Zoals jullie in mijn vorige post konden lezen ben ik een vrijwilliger bij Radio Scorpio in Leuven. De bijhorende foto’s waren van mijn wederhelft. Vandaag krijgen jullie mijn foto’s, getrokken met het fototoestel van de wederhelft. Laat je niet misleiden door het onderschrift, de foto’s zijn wel degelijk van mij, Fred heeft gewoon het automatisme ontwikkelt om bij het exporteren van de foto’s zijn naam onderaan de foto te plaatsen🙂

Kelly (links) van Scoops en Ellen (rechts) van het cultuurprogramma A propos.

Pieter R. presenteert het nieuws (naast radio maken heeft Pieter ook zijn eigen muziekblog)

Robin (links) en Maite (rechts) prutsen aan de techniektafel terwijl Pieter R. zijn ding doet.

De wederhelft, being 110% himself…again. (Nu weet ik niet of ik Scorpio moet bedanken of aftuigen omdat ik dit speciaal geval daar heb ontmoet).

Fred is weer eens zichzelf, hoofdredacteur Pieter (midden) die maar niet in de lens wil kijken… al een geluk dat Pieter R.  zo vriendelijk is om naar de camera te lachen

Zoals ik reeds in Boys and Toys wist te vertellen, is het werken met een (semi)pro fototoestel verslavend. Jullie mogen je nog aan foto’s verwachten die ik met het toestel van de wederhelft heb getrokken, misschien zelfs in een volgende post😉

One response to this post.

  1. Posted by Frederik on 28 september 2008 at 11:32 pm

    En ik ben er 110 % trots op!!
    Ik ga voor bedanken ! Ik doe dat alvast🙂

    Misschien een publieke oproep om nieuwe leden te ronselen: Kom bij radio scorpio werken het krioelt er van de knappe dames. (zolang ge van die van mij afblijft natuurlijk !!)

    Beantwoorden

Geef een reactie

