Yevgueni

Jaja, het was me wel een weekje.

Mijn masterjaar heeft mij al goed bezig gehouden, proffen verwachten ineens wel een stuk meer van je dan in de bachelorjaren. En dan die stressvolle competitie voor een masterproefonderwerp! Ik ben reeds 2 keer een babbeltje gaan slaan met mijn promotor to be, dus met een beetje geluk…

Ergens daar tussenin vond ik nog wat tijd om mijn wederhelft te vergezellen bij een fotoshoot van de Belgische band Yevgueni. Omdat hij al geruime tijd achter mijn gat zit voor behind the scenes-foto’s van zijn visuele kunsten heb ik mijn kodaksken (eigenlijk een samsungsken) meegenomen. Spijtig genoeg was er niet genoeg licht voor mijn point-and-shoottoestel waardoor het merendeel van de foto’s wat onscherp waren. Hier dan toch enkele foto’s:

Vervolgens hebben we nog een deel van het concert meegepikt, waaronder het magistraal mooie “Sara”, geheel in het donker om het goede doel Blindnote in de verf te zetten. Spijtig genoeg konden we niet zo lang blijven aangezien we een date met The Dark Knight hadden in de Kinepolis (na 5 keer de film te moeten missen was ik lichtelijk vastberaden om tot in de cinemazaal te geraken). Ik ga hier geen lofzang over de film en Heath Ledger schrijven aangezien er al genoeg bloggers dat reeds gedaan hebben. Toch nog even zeggen: Beste.Joker.Ooit!

Dat geheel terzijde hoor ik jullie al vragen waar de foto’s van de wederhelft zijn. Zowel de fotoshoot als de concertfoto’s binnekort op FHfoto en vanaf maandag in de Veto.

3 responses to this post.

  1. Posted by Frederik on 5 oktober 2008 at 12:28 am

    Jaja dikke actie foto’s🙂

    Beantwoorden

  2. Posted by nimsa on 6 oktober 2008 at 1:52 pm

    heb je geen filmke gemaakt? ook leuk, voor behind de scene..

    Beantwoorden

  3. Posted by lievil on 6 oktober 2008 at 4:02 pm

    ik heb een poging gedaan tot. Maar achteraf bekeken was het nogal saai. Volgende keer beter zeker🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

