dubbel nul zeven

Hehe, tussen al het werk toch nog wat tijd vinden voor een blogpostje.

Ik ben vandaag voor het vak Audiovisuele Communicatie naar Brussel moeten tuftuffen om in het Filmarchief aldaar te snuisteren. We moeten namelijk een paper (lees: een halve encyclopedie) over een welbepaalde film schrijven. Welke dat is vertel ik later wel eens in een ander postje als in: wanneer de wanhoop mij nabij is en ik die paper kotskakapoepoe beu ben.

En met film kom ik bij het punt van deze post. Ik vind het nieuwe titelnummer van de nieuwe bond echt ongelofelijk goed! Ik heb ergens geruchten opgevangen dat Jack White op Alicia Keys nieuwe album een paar gastoptredens zal vervullen. Ik hoop dat die geruchten kloppen. De clip is ook ‘bangelijk goe’ maar oordeelt u vooral voor uzelve:

En nu we toch bezig zijn, Chris Cornell zijn bijdrage aan de 007 soundtracks vond ik wel een verdienstelijke poging maar ik werd er niet echt extatisch van. Spijtig genoeg is de clip niet te vinden op jouwbuis.

Eén van mijn alltime favourite bond songs: The world is not enough van Garbage

En natuurlijk, één van de klassiekers door Dame Shirley Bassey

Nog een laatste noot over uniefvakken. Ik weet dat er enkele fotografen via de blog van mijn wederhelft wel eens op de mijne verzeild geraken. Als jullie één dezer dagen een mail krijgen over een website over fotografietips voor de gewone mens, gelieve te antwoorden. Ik kan jullie hulp goed gebruiken🙂 Comments in deze post over fotografietips zijn altijd welkom!

Geef een reactie

