In trance met sprookjesmetaal

Net zoals de meeste kotbewoners in het Leuvense heb ik niet de luxe om ’s avonds voor den teevee te hangen. Wij hebben er namelijk geen op kot.

Het gevolg is dat ik dus in het weekend in een couchpotato verander. Zo stond het kastje met de bewegende beelden zonet op TMF. Alwaar de videoclip speelde van ’s werelds beste (trance) dj Armin van Buuren met de straffe vocalen van Within Temptation frontvrouw Sharon Den Adel. En ik moet zeggen ik vind het best een mooi nummer. Ik ben altijd al een hevige fan geweest van mensen met een dijk van een stem. Die vind je dan ook vaak in de melodieuze metal zoals WT. Maar ook in trancenummertjes zoals die van Armin van Buuren, hoewel ik persoonlijk denk dat er bij de trancezangeresjes misschien net iets meer aan de stem gesleuteld is. Met de nadruk op misschien want Sharon durft tijdens een live optreden wel eens een steek laten vallen.

Anywho… ziehier de clip

Geef een reactie

