Scoops Blogt!

Na een lange stilte is de blog van Scorpio Scoops eindelijk terug op gang aan het komen.

Ik moet zeggen dat ik de layout heel geslaagd vind. In het begin vond ik het niet echt de juiste tint groen, but it’s growing on me.Hier alvast een screenshot van de blog. Alwaar u dagelijks terecht kan voor actuele interviews en die u (binnenkort) aldaar kunt beluisteren

.

Binnenkort vind je op de scoopsblog enige columns van medewerkers. Waaronder ook van ondergetekende.

Maar dat is nog niet alles! Scoops gaat facebook onveilig maken met een eigen fanpage! Lid worden kan hier

Dit doet mij natuurlijk aan mijn eigen toekomstige webstek denken over fotografietips. Welke layout zou daarbij passen. Ik heb al een klein ideetje voor een banner. Namelijk links een foto van mezelve al fotograferend (= de amateur) en rechts een foto van de wederhelft al fotograferend (= de professional) en daartussen “Fotografietips voor de amateur voor de professional” of zoiets dergelijks in die aard ongeveer zo een beetje misschien. De foto’s natuurlijk een beetje gephotoshopt om een mooie overgang te krijgen. Maar in welke kleur dan de achtergrond? Welke kleuren zou ik gebruiken in de volledige layout? Ik dacht een soort van groen, iets donkerder dan de scoopsblog met blauw misschien? Het moeten in ieder geval kleuren zijn die de aandacht van de foto’s niet afleiden. Suggestions anyone?

2 responses to this post.

  1. Posted by Frederik on 20 oktober 2008 at 11:54 pm

    Vooral verzwijgen wie de drijvende kracht achter die blog is🙂

    Beantwoorden

  2. Posted by lievil on 21 oktober 2008 at 9:55 am

    Bij deze weet iedereen dat dan ook😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

