Ons hutje aan de zee

Door een veel te druk schema is het hier nogal stilletjes geweest. Jahaa deadlines alom in mijn laatste jaar communicatiewetenschappen. Toch vond ik vorig weekend nog tijd om eens te ontsnappen naar Westende met mijn wederhelft (en een nogal elkaar aflebberend koppel die wij onze beste vrienden noemen maar dat geheel terzijde). Naar de kust gaan impliceert natuurlijk een wandeling aan de dijk. Wat dan weer fototoesteltime betekent. Deze keer niet met de spiegelreflex van mijn mannelijk equivalent, meneer was er zelf kwistig mee aan het fotograferen, maar met mijn eigen bescheiden compactje. Ik moet zeggen dat mijn trombosebeentje het heel goed heeft uitgehouden, we zijn zelfs tot op het einde van een golfbreker gewandeld (zonder van de glibberige groene algen te donderen).

Het was een beetje winderig in de Vlaamsche Westelyken Provincie. Op de golfbreker zorgde dat voor wat gespetter uit de zee:

Mijn wederhelft is niet enkel een getalenteerde fotograaf (ja ik stoef graag over mijn andere helft) maar ook een prachtig model. Let u vooral op het wind-in-haren-effect😉

En hoewel het reeds na de middag was, de koude en wind quite a wake up call zijn en hij de voorbije nacht toch zalig heeft liggen ronken, is Fredje foto toch nooit echt wakker als hij zijn koffietje niet heeft gekregen.

Het voordeel aan een compactje is dat je er ook filmpjes mee kunt maken. Maar die hilariteit hou ik wel voor een volgend postje.

Geef een reactie

