Fotografie aan de neerdzoo

Zoals jullie al 2 posts geleden hebben kunnen lezen, zijn wij (Frederik, mezelve, en een koppel dat we hierbij tot Beavis & Butthead zullen omdopen) een weekendje aan zee gaan spenderen, in Westende.

Natuurlijk liet fredje foto die kans niet voorbijgaan om zijn fototoestel boven te halen. Goed wetende dat ik zijn toestel niet uit zijn vingers kon pulken, heb ik mijn eigen compactje meegenomen. Net zoals de meeste compacttoestelletjes heeft mijn samsungsken een videofunctie waarmee ik enkele genante momenten wist vast te leggen. Neen bende aasgieren, die genante momenten komen niet op het wereldwijdeweb (hoewel, misschien maak ik er nog een soort blooperding van). Wat ik jullie wel ga tonen is een filmpje met mijn wederhelft die een poging onderneemt om een fotografiefilmpje te maken. Omdat het een nogal zéééér technische uitleg is heb ik er wat commentaren ingeplaatst via windows movie maker. En bij deze laat ik jullie weten dat wmm een kutprogramma is.

4 responses to this post.

  1. Posted by Frederik on 24 november 2008 at 4:53 pm

    “En dat is het gewoon eh” Maar echt DAT eh🙂

    Beantwoorden

  2. Posted by Tim on 26 november 2008 at 8:31 pm

    ben ik beavis of butthead?

    Beantwoorden

  3. Posted by Frederik on 29 november 2008 at 3:25 pm

    Gij zijt zeker Butthead

    Beantwoorden

  4. Posted by nimsa on 10 december 2008 at 4:07 pm

    zéér duidelijke uitleg🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

