A brand of Bond

Na de kerstfeesten (en met name de overvloedige maaltijden, laten we de weegschaal maar even voor wat het is) is et terug tijd om, jawel, te ‘werken voort school’.

Ik heb namelijk nog enkele werkjes te maken voor ik echt kan gaan blokken. De laatste hand wordt momenteel gelegd aan de filmpaper, mocht er iemand een passende titel weten die The Adventures of Robin Hood met Techicolor met elkaar verbindt, laat het mij weten.

Daarnaast moet ik nog een paper inleveren voor het vak Populaire cultuur: theorie. aangezien we compleet losgelaten door prof De Meyer heeft den deze, na lang getwijfel, gekozen voor een paper over de product placement in de James Bond franchise. Wisten jullie trouwens dat product placement reeds voorkwam in de romans? Awel, bij deze weten jullie dat dan ook weer😉

Dat de films een serieuze melkkoe is voor de bedrijfswereld is dan weer algemeen geweten. Als je de critici mag geloven hadden ze Die another day moeten omdopen naar Buy another day. Anywho… hier enkele Bond-gerelateerde reclamespotjes:

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: