Nieuw jaar = nieuwe lay-out

Hopelijk vinden jullie hem mooi, anders pech voor jullie want ik vind van wel en hij blijft nog een jaar op deze blog staan.

Het bloggen staat momenteel op een laag pitje, de examens komen eraan, studenten slaan de handen in elkaar om samen cursussen samen te vatten (waaronder ondergetekende), Robin Hood blijft mij achtervolgen, zo ook 007 en dan heb ik het nog niet over het blokken an sich, waar ik nog niet deftig toe gekomen ben.    “Aaaargh! ” is zowat het enige dat door mijn hoofd , al merg, been en hersens gaande, klinkt.

Maar soit, om mijn nieuwe lay-out in te wijden, enkele foto’s die ik nog had van de wederhelft zijn optreden met zijn bandje:

De drumkit met de fantastische grafitti achtergrond in Der Machine

Portret van vriendin Ellen (en tevens wederhelft van bassist Tim)

Gelukkig is de wederhelft niet de enige die een paar vijzen mist, ik geef u: 110% jeroen! (zij het ietwat onscherp, een duracell-konijn fotograferen is er niets bij)

One response to this post.

  1. Posted by Frederik on 4 januari 2009 at 12:07 pm

    Hippe layout. Zeker niet vergeten om die header te customizen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

