supercalidinges = afleiding van examens

Tijdens de examenperiode vind menig student steun bij zijn kotgenoten. Bij ons is de onregelmatige bijeenkomst tijdens het avondeten een vaak gegeerd moment voor wat sociaal contact. Samen zagen over de examens (iets over gedeelde smart enzo) of juist niet.

Zo kwamen wij op één of andere manier (echt, geen idee hoe, mijn korte termijngeheugen vertoont regelmatig wat gaten, voornamelijk tijdens de examens) terecht bij de liedjes in de filmklassieker Mary Poppins.

En zoals het een goede student betaamt, laat ik mij afleiden van mijn cursus terwijl ik richting youtube surf en bovengenoemde liederen begin op te zoeken. Momenteel leer ik dus Supercalifragilisticexpialidocious te zeggen zonder mijn tong in een keltische knoop te leggen. Ge kunt ni zeggen dat ik ni leer hé!

One response to this post.

  1. Posted by Frederik on 14 januari 2009 at 12:22 am

    De tongtwister bij uitstek. Geweldig om dat filmpje nog eens te zien. nostalgie enzo

    Beantwoorden

Geef een reactie

