Examenafleiding enzo

Nu ik halverwege mijn examens zit en ik dus de moeilijke examens overleeft heb kan ik terug een blogpostje verzinnen.

Examens betekent blokken maar blokken betekent ook pauzeren. Nu wat doet een student in die pauzes?
Ik heb geen idee wat andere studenten doen maar bij wijze van pauze maak ik graag eens een wandelingetje door Leuven, hou ik mij op nutteloze wijze bezig op facebook en youtube of lees een Harry Potter boek…

Examens zijn de ideale periode om je allerlei nutteloze doelstellingen voor te houden die je anders nooit zou doen. Blijkbaar is het gebrek aan vrijetijd de ideale kweekvijver voor creatieve ideeën, doelstellingen en dergelijke. Maar vanaf het moment dat je examens voorbij zijn ga je toch weer op je luie reet zitten en blijft er van die ideeën niets meer over. Zo had ik vorige examenperiode het idee om mijn tekentalent wat bij te schaven, niet dus…

Maar dit jaar is het anders want dit jaar…jahaa… heb ik een doelstelling gevonden die ik tijdens de examens kon doen.
En dat was al de Harry Potter boeken na elkaar uit te lezen. Dus iedere korte pauze die ik nam zat ik met mijn neus in een Potterboek.

Nu ik terug in het HP-sfeertje zit ben ik natuurlijk diep verontwaardigd over de beslissing van Warner om Harry Potter and the Halfblood Prince niet zoals gepland in november uit te brengen. Gelukkig duiken er geregeld foto’s op van de film (al dan niet gemaakt op de filmset).

One response to this post.

  1. Posted by Frederik on 21 januari 2009 at 10:20 pm

    Ge hebt mij besmet met het HP virus🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

