LDN

Fotograaf Jimmy Kets had het geweldige idee om in groep naar London City te trekken voor de Leibovitz Expo in de National Portrait Gallery. Toen de wederhelft voorstelde om mee te gaan, tja dat moest hij mij natuurlijk geen twee keer vragen!

De trip naar LDN was het ideale moment om mijn nieuwe videocamera (een Canon HF100) uit te testen. Spijtig genoeg moet ik nog uitdokteren hoe ik  juist mijn footage op laptop zet. U heeft dus nog een filmpje te goed van mij. Voorlopig krijgen jullie nog een foto mee die ik met mijn HF100 heb getrokken.

2 responses to this post.

  1. Ik kijk echt wel uit naar je fimpje… en houd je blog in ’t oog!
    (fijn je ontmoet te hebben)

    Beantwoorden

  2. Ik kijk ook uit naar het filmpje! Want wij maar fotograferen… dat moet een grappig effect zijn op bewegend beeld!

    Spannend!

    Beantwoorden

Geef een reactie

