Lipstick Kitty

Goede vriendin en fashionista Inès stuurde mij afgelopen week een linkje naar de nieuwe commercial voor de Hello Kitty-lijn van make-up merk MAC. Het filmpje is een soort fashion-alice in wonderland (waarschijnlijk de reden waarom ze het doorstuurde, ik ben namelijk een grote fan van Alice, je kan al raden hoe idioot ik door mijn kot huppelde toen ik hoorde dat Tim Burton, mijn favoriete regisseur, het kinderverhaal van Lewis gaat verfilmen, maar dat geheel terzijde).

Ik vind het best wel grappig dat het witte konijn met overmaats zakhorloge vervangen werd door een zwarte kat. ik vind het een geslaagde reclame (hoewel je de producten niet echt duidelijk kunt zien). Maar oordeelt u vooral zelf:

Het geheel heeft wel iets weg van Gwen Stefani’s What you waiting for:

En Ayumi Hamasaki’s Step you:
Vodpod videos no longer available.

Geef een reactie

