The t-word

Mijn regelmatige bezoekers zullen ondertussen wel gemerkt hebben dat mijn blogje momenteel een beetje doods is.

De reden daarvoor is, jawel, de analytische kers op de academische taart a.k.a. de thesis. Of zoals ze het tegenwoordig noemen: de masterproef. (Sommige mierenneukers van de Nederlandse taal spreken liever van de meesterproef maar dat klinkt mij net iets te middeleeuws. Ik krijg dan al meteen een mental image van een gast die voor zijn meester en jury een proef aflegt om tot de gilde te worden toegelaten.)

Momenteel is het stress, paniek en deadlines wat de klok slaat. Zodoende heb ik de komende weken niet veel tijd om te bloggen maar dit wou ik jullie toch wel even meegeven.

Het volgende liedje omschrijft wel het gevoel dat alle masterstudenten zo een beetje zullen hebben (vervang de 50% pain wel met 50% stress, ik denk dat tot nu toe nog geen promotor zijn thesisstudent letterlijk vakliteratuur naar het hoofd heeft gesmeten).

En nog even een strip:

3 responses to this post.

  1. Posted by Sarah on 26 maart 2009 at 8:18 pm

    Ik wil niet zagen maar moet je bij de analytische kers geen bronvermelding zetten?😉

    Beantwoorden

  2. Posted by Sarah on 26 maart 2009 at 8:21 pm

    Toch is het plagiaat!!!!!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

