Zydian @ kelder

De wederhelft zijn rockband Zydian trad 2 weken geleden op in hometown Landingsbaan 51 a.k.a. Zaventem. Jeugdhuis de Basement daverde onder het gitaargeweld van Zydian en uw aller Lievil had haar videocameraatje bij om het op gevoelige tape chip op te nemen. Ziehier het eerste filmpje, waar ik nog op zoek ben naar een goed plekje tussen al het headbangende langharig werkschuwtuig (camera + headbanger = botsing = not. good. ) Ik moet zeggen dat mijn HD cameraatje best wel goed kan filmen in het donkere hol der jeugdverderf genaamd Basement

Gefilmd door mezelve, geyoutubed door de wederhelft:

4 responses to this post.

  1. Posted by Frederik on 28 april 2009 at 10:07 am

    geweldig cool filmpje, al sta ik er zelf op

    Beantwoorden

  2. Posted by Frederik on 28 april 2009 at 10:07 am

    geweldig cool filmpje, al sta ik er zelf op

    Beantwoorden

  3. Posted by aradilon on 29 april 2009 at 10:07 pm

    Neig filmpke, welke camera heb je gebruikt ?

    Beantwoorden

Geef een reactie

