Lievil is officieel een bachelor!

Of is dat eigenlijk al sinds eind juli vorig jaar. Maar een bachelordiploma in onhandig groot formaat met een handtekening van de rector (en tis ni gekopieerd!) maakt het allemaal toch wel lekker officieel.

Ik vind het wel vrij ironisch: de thesis moet in het kleine prutsformaat A5 afgedrukt worden terwijl het diploma in een onhandig groot formaat (ik denk A3 maar het lijkt precies toch iets groter te zijn) wordt afgedrukt. Achja… K.U.Leuven en logica…dat gaat toch niet altijd samen precies.

Maar goed, nu nog een grote kader vinden en mijn bachelordiploma krijgt een plaatsje aan de muur naast mijn zwembrevet 50m en mijn Oude Tuffer-rijbewijs uit de Efteling.

picture-00061

En nog iets dat ik mij afvraag, alle diploma’s zijn met de hand getekend door rector Vervenne (in het hebreeuws nog wel). Dan moet die man zich daar toch het ganse jaar door mee bezig houden (stiekem denk ik dat de man 2 slaven uit Hebreeuwië op zijn kantoor verbergt die de diploma’s moeten ondertekenen )

2 responses to this post.

  1. Posted by MJ on 10 mei 2009 at 9:38 am

    P R O F I C I A T ! ! !

    Beantwoorden

Geef een reactie

