pufpufpuf!

Dat is wat ik deze week voornamelijk gedaan heb.

Uw aller Lievil zit namelijk in Frankijk. Meer bepaald aan de Provence. En het is hier warm. Meer zelfs, men zou zelfs kunnen stellen dat het hier bakkend heet is. Toch weerhield de hitte Lievil, haar wederhelft en diens ouders niet om enkele uitstapjes te doen. Binnenkort enkele foto’s hier en ook op FHFoto. Het enige wat ik hier nog kwijt wil is: grrr! aan het oker van Roussillon dat aan mijn nieuwe funky groen geruite All Star-achtige schoenen is blijven plakken, applaus voor le pont Julien die al meer dan 2000 jaar stand houdt en jummie jummie in the tummy voor alle franse gebakjes (gallettes au citron!)

nog een laatste commentaar: op deze foto heb ik mijn huidskleurige (eigenlijk zandkleurige) steunkousen aan. Dus aan alle jonge mensen die dezelfde pech hebben als ik en een trombose hebben opgelopen: zo van die zandkleurige vallen echt niet op🙂 Bij deze een hoeraatje voor ‘den duits’ die mijn steunkousen vervaardigt.

4 responses to this post.

  1. Posted by Ben on 7 juli 2009 at 1:21 pm

    weeral supervlot geschreven en égt FANTASTISCHE foto =)

    Beantwoorden

  2. Posted by pcuser1961 on 30 juli 2009 at 3:20 pm

    Tziet er erg warm uit daar..Puf , puf , inderdaad ,haha

    Fijne donderdag

    Beantwoorden

  3. Posted by pcuser1961 on 2 augustus 2009 at 4:57 pm

    Je schrijft altijd zo vlotjes en leest heel plezant..
    Ik ben een vaste klant in UZ Leuven.Ik kom er momenteel wekelijks omdat ik gestopt ben met imuunsuppressie medicatie na levertransplantatie..

    Heel veel succes met je bezigheden..
    Fijne zondagavond nog

    Beantwoorden

    • Posted by lievil on 3 augustus 2009 at 1:57 pm

      bedankt voor het compliment🙂
      oei oei wekelijks naar het ziekenhuis!
      en ik ben al ambetant als ik driewekelijks naar de huisarts moet voor een bloedcontrole🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

