Lievil is back online!

U heeft allen waarschijnlijk wel gemerkt dat uw aller Lievil precies van de aardmeloen verdwenen is. De reden daarvoor is dat ik het eventjes wel tijd vond om een internetpauze in te lassen. Begrijp me niet verkeerd: I didn’t go cold turkey (’t is maar goed dat ik niet rook, ik heb namelijk niet het karakter om ineens te stoppen met een verslaving). Ik werd eerder een ‘internet light’ gebruiker, als in enkel mail en feestboek eens checken.

Maar na een maand vond ik het welletjes en ga ik weer mijn best doen om het wereldwijde web te ambeteren met mijn schrijfsels.

Eventjes een update van wat ik de voorbije maand wel heb gedaan: met verdriet in het hart mijn kot verlaten, getracht mij thuis weer thuis te voelen (moederlief heeft namelijk andere huishoudelijke regels dan mezelve, lees: neurotische regels), plannen maken om een postgraduaat in mechelen te volgen, mogelijk een verhuis naar een studiootje in arrogantenland (voor de moeilijke verstaander: Antwerpen) met de wederhelft

En eventjes een update van wat er nog komen zal deze vakantie: volgende week naar UZ Leuven waarschijnlijk mag ik stoppen met de medicatie, de aanschaf van een macbook/macbook pro (weg met windows, hoeraaaa!), hopelijk een studio zoektocht in antwerpen (als de wederhelft zijn diploma weet te halen, allen duimen), mij inschrijven aan de KHM (postgraduaat multimedia), een zoektocht naar weekendwerk (suggesties?)

2 responses to this post.

  1. Posted by Frederik on 4 augustus 2009 at 10:50 am

    Hoera ! Mijn lieviltje schrijft terug🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

