Bye bye Zydian

Het was weer een drukke week ten huize Lievil. Een postgraduaat volgen is geen lachertje. Maar dan ook écht niet. Vier dagen per week treint uw aller Lievil naar Manenblusserland om aldaar van 8u30 tot 18u les te volgen. U kunt al raden hoe laat ik terug thuis ben aan landingsbaan 51. Om dan vervolgens allerlei opdrachten en dergelijken voor de  volgende lessen voor te bereiden.

Nu, van nature ben ik lui. Heel lui. Ik ben dan ook gedurende mijn vakantiemaanden  nooit voor 11u opgestaan. Nu moet ik om 6u opstaan wil ik mijn treintje halen. En mijn bioritme vindt die hele ommekeer niet leuk. Bijgevolg heeft mijn immuniteitssysteem het begeven en zit ik hier al snotterend en niezend met keelpijn achter mijn Macmac *haalt nog een keelpastille uit de doos*. Bijgevolg heb ik het allerlaatste optreden van de wederhelft zijn rockgroepje Zydian gemist. Wegens tijdgebrek en het wonen op uiteenlopende locaties kunnen de wederhelft en co. niet meer repeteren en bijgevolg zijn publieke optredens dan onmogelijk. Dus bij deze, als een allerlaatste eerbetoon aan Zydian kunt u hier nog naar enkele live filmpjes kijken.

Geef een reactie

