tweetweet!

Mijn wederhelft twittert. Dat weten degenen die zijn en mijn blog lezen ondertussen.
Maar wat jullie niet weten is dat hij mij toch zeker wekelijks probeert te overtuigen van zelf een twitteraar te worden.

Tot nu toe heb ik altijd de boot afgehouden, ik vond microblogging niet echt mijn ding. Korte tekstjes de wereld insturen over mezelve. Neenee, dank je feestelijk, ik schrijf liever langere blogteksten. En ik denk ook niet dat men geïnteresseerd is in wat ik vandaag op mijn boterhammen smeer, so to speak ( kip met kruiden, mochten jullie het toch willen weten).

Ik had mezelf voorgenomen pas met het hele twitter-ding te beginnen als ik echt iets significants te vertellen heb (reply van de wederhelft ‘Maar je hèbt iets te vertellen’, jaja twitterverkoopspraatje van de wederhelft jaja, heb je wel door hoor!). Maar dat was dus buiten mijn impulsieve web 2.0 aanval van vandaag gerekend. Misschien is het omdat de wederhelft deze week (nog) niet de twitternazi (ik verontschuldig mij bij deze al aan de joden) heeft uitgehangen of misschien is het omdat ik toch hier en daar iets wil delen zonder daarvoor steeds een blogpostje te maken. Bijvoorbeeld als ik wil zeggen dat ik de choreografie in de videoclip van Shakira’s nieuwste single  wel leuk vind. Anywho.. u kan mij vinden en volgen op www.twitter.com/lievil .

Ohja, de videoclip:

One response to this post.

  1. Posted by Frederik on 2 december 2009 at 10:23 am

    Hahaa ik win🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

