Top 10 break up songs

Mijn volgende blogpost zou een samenraapsel zijn van de foto’s die ik op vakantie heb getrokken met de wederhelft zijn fototoestel. Spijtig genoeg is onze relatie geëindigd en kan ik het bijgevolg niet over mijn hart halen deze foto’s, die aan ons herinneren, boven te halen. Meer zal ik er niet over vertellen maar wat ik jullie wel wil meegeven is mijn persoonlijke top 10 break up songs.

1. Utada Hikaru – Apple & Cinnamon

2. Kate Havnevik – Grace

3. Camera Obscura – Hands up baby

4. Robyn – Be mine

5. No doubt – Don’t speak

6. Joy Division – Love will tear us apart

7.The gathering – Saturnine

8. Hannelore bedert – Dissolvant

9. Françoise Hardy – Tout les garçons et les filles

10. The beegees – If I can’t have you

Geef een reactie

